چطور بعضی آدم ها همزمان وبلاگ و توئیتر و اینستا و فیس بوک و کانال....باز هم داریم؟همه را باهم دارند؟مگر داریم؟مگر می شود؟اصلا مگر ما چقدر حرف داریم که بشود چند جا بنویسیم؟
چقدر دل م نوشتن می خواهد...
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 204 تاريخ: جمعه 23 تير 1396 ساعت: 10:19
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 215 تاريخ: شنبه 10 تير 1396 ساعت: 1:31
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 229 تاريخ: چهارشنبه 7 تير 1396 ساعت: 7:59